Στην αρχή τραγούδησαμε το σαλιγκάρι από το Βιβλίο μαθητή της Γλώσσας και ύστερα έδειξα στα παιδιά ένα σαλιγκάρι που μέσα στο σπιτάκι του ζωγράφισα το "σ" για να το θυμούνται οπτικά. Τέλος, φώναξαμε "σσσσσσσ".
Ύστερα τους έδειξα το μεγάλο Σ και βρήκαμε σε ποιους συμμαθητές μας αρχίζει το όνομά τους από Σ.
Τελος τους είπα για το φιδάκι ς, που μπαίνει στο τέλος των λέξεων για να τσιμπάει οποιοδήποτε άλλο γράμμα πάει να ενοχλήσει τη λέξη μας!
Αρχίσαμε με πλαστελίνη να φτιάχνουμε τα γραμματάκια και τα σαλιγκάρια, τα οποία τα βάλαμε και στον πίνακα, για να τα βλέπουμε!
Συνεχίσαμε με φύλλο εργασίας για οπτική και ακουστική διάκριση του σίγμα και με το κείμενό μας, όπου κυκλωσαμε όλα τα Σσς!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου